tirsdag 27. mars 2012

Alternativkafe i Fauske


Jeg synes det er så flott at "frøet" som jeg har sådd begynner å spire!  "Alternativfrøet". Men et frø spirer jo ikke av seg selv, det er jo flere ting som skal til for det skjer. Jeg har vært så heldig at det er flere og flere som kommer til og får frøet til å spire, og en dag så står det i full blomst! :-)

Vi treffes med jevne og ujevne mellomrom på det vi kaller for Alternativkafeen. Her kan vi snakke om alt mulig og hver enkelt må komme med forslag på feks. tema som vi skal ha for hver gang. Det er meningen at vi i fellesskap skal utvikle og forme disse treffene slik som man ønsker det skal være. Det er ikke bare en eller 2 personer som skal legge opp til innhold for disse treffene, men alle.

Jeg vet at det er mange som har behov for å snakke med mennesker som har samme interresse som seg selv om det alternative, få svar på ting de lurer på. For meg så gir det meg energi av å gjøre ting som betyr mye for meg, og jeg føler meg "oppladdet" etter slike Alternativkafe-treff. Og det vet jeg andre føler også.

Da håper jeg at dette frøet som har begynnt å spire får god hjelp fra mange "gartnere" og at alle hjelper til for at den skal vokse og en dag stå i full blomst :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ta gjerne å kommentere mine innlegg :-)