lørdag 26. mai 2012

Spre glede og god energi!



Jeg må bare dele dette med dere! :-)
Ganske ofte når jeg kjører på jobb så treffer jeg på en flott person som kommer gående på veien.
Han har downs og er litt skrøpelig til beins, men hver gang jeg kjører forbi han så sender han meg det strålende smilet og vinker ivrig. Jeg kjenner ikke han, men jeg smiler og vinker tilbake. Han utstråler en utrolig flott energi, glede og kjærlighet til medmennesket! Han gjør slik at jeg får en god energibølge over meg...god start på dagen :-) Tenk om alle var slik med hverandre...smile og hilse på hverandre!
Spre glede og god energi!!

En annen person som mange er blitt kjennt med gjennom tv er
 "Charter-Hilde" :-)
Hun har utroooolig utstråling og energi!
Gleden av å leve, gleden av å være seg selv!
Skulle vært flere med slik utstråling....jeg skulle hatt slik energi.....
tro hvordan verden hadde vært da!
Tro hvis alle følte glede ved å være seg selv....
og ikke prøve å være noen andre...
...som de misslykkes med å være.
Jeg får en skikkelig "buzz" når jeg treffer slike mennesker med
denne gode energien....får skikkelig opplading
og får føle hvordan jeg ønsker å ha det.....ofte ;-)

(Håper det går greit Hilde at jeg bruker bildet ditt uten å spørre først. Du er jo så fantastisk sprudlende på bildet og man får jo energi av bare å se på det!! :-))))

Hildes nettside: http://www.charterhilde.no/

2 kommentarer:

  1. HeeeeyYyY!!
    Kloke ord fra en klok dame :)
    Jørn på jobben er som en "solstråle"-han har downs og jeg kjenner ikke et menneske som er i bedre humur enn han!!
    Hver morgen når jeg kommer inn på jobb hører jeg:KJÆÆÆÆÆÆÆRSTI!!!!!HEEEEEEEEIII!!!! å så kommer han i enorm fart for å få en klm å for å høre hvordan det var å kjøre inn til byen på jobb.mange ville sikkert blitt lei av å høre det samme hver dag men jeg blir ikke det :))
    Han smiler og er så blid når han ser meg at jeg kan ikke la være å bli det samme:))
    Dagen er ikke helt det samme hvis han ikke kommer å gir meg den klemmen!!jeg hater fotball men det er så morsomt å høre på han når han forteller med iver å glede at han har klart å skyte mål for laget sitt!!jeg blir ofte"smittet" av hans gode humør som jeg lar gå utover andre i løpet av dagen!
    Ved å være blid og ha godt humør så kan det kanskje lyse opp hverdagen for noen som ikke hadde så bra start på dagen :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Koooooselig!! <3 :-)
      Jepp enig med du!

      Slett

Ta gjerne å kommentere mine innlegg :-)