lørdag 14. april 2012

Elisabeth Gimsøy til Fauske!

Fikk en telefon her om dagen om jeg kunne ordne til for Elisabeth slik at
hun kunne komme nordover til Fauske.
Selvfølgelig kan jeg det! Er jo SÅ artig at hun vil ta seg turen hit!
Jeg fikk jo reine adrenalinkikket, hehehe!
Folk spør meg ofte om det ikke er mye styr å arrangere kurs/foredrag
helt alene.
Men det synes ikke jeg :-)
Jeg bruker å si at "noen strikker og noen syr, jeg arrangerer kurs/foredrag som hobby" ;-))
Og liker man det man gjør så gir det energi! <3 

Jeg vil ønske Elisabeth og alle dere andre hjertelig velkommen
 til en trivelig kveld på
Fauske Hotell , Plenum salen 7. juni kl. 18.30-21.00
Pris: kr. 385,- (innkl. Fauske Kino's formidlingsgebyr)
Billetter fås kjøpt på Fauske Kino og deres nettside:

Gleder meg! <3 :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ta gjerne å kommentere mine innlegg :-)