onsdag 25. januar 2012

Godt å være ferdig med 2011! :-)

                 


Heisann da er jeg tilbake i blogginga ;-) Og planen er å blogge jevnlig. Men du kan også følge med på Facebook-siden min:  Salten Alternative Forum http://www.facebook.com/#!/groups/154812017891363/

Året 2011 sies å være et vanskelig og tungt år på mange måter. Folk har hatt vanskeligheter med å komme igang med ting de hadde lyst å gjøre. Kanskje vært plaget av dårlige energier og dårlig pågangsmot. "Dørstokkmila er lang"...."Skulle hatt et spark i rompa med å komme igang"...."Starter i morgen, ja i morgen starter jeg!" :-) Noen som kjenner seg igjen? :-) Jeg kjenner meg igjen!

Energien forandret seg i slutten av 2011 og nå i begynnelsen av 2012 til det bedre. Er vanskelig å beskrive, men er nok mange som har det på samme måte.

2012 er et år for Bevissthetskifte...et år der man finner veien SIN....mange brikker faller på plass og man føler at ting blir rett.
Du må gjøre det som føler rett for deg selv: "Ikke si JA til noen hvis det betyr at du må si NEI til deg selv!"
Gå den veien DU føler blir rett for DEG og kjenn hvor godt det føles! <3 :-) Det gir ENERGI!

                                      



                                       

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ta gjerne å kommentere mine innlegg :-)