fredag 27. januar 2012

Kaldt ute, varmt inne...



Kaldt ute i dag og vinden blåser kraftig....godt og være inne.
Fridag, ongene på skola og gubben på jobb, stille i heimen ;-) Godt å lage seg en god kopp te og ha nydelig frøkjeks, fra Kakekosen bakeri i Fauske, med brunost på som kos sammen med teen.
Ta fram pc'en og surfe litt og ha God morgen Norge på i bakgrunnen. Mmmmm kos! :-)

Det ble kafe'-lunsj på meg i dag sammen med en koselig venninne. God å prate med, og vi fikk vel begge 2 utløp for noen frustrasjoner ;-) Godt å ha venner å dele ting med, og som man kan gi lyttende ører til.....
og få lyttende ører av. Jeg gikk der fra med god energi og enda bedre humør enn før.

Fredagkveldens taco er ukas høydepunkt for hele familien.
Nå er det helg! :-) En liten Mojito kan jeg også unne meg. I kveld blir det kos framfor tv-skjermen med første program av The Voice. Gleder meg til det!
Te-lys brenner flere plasser her i stua. De lager en god og varm følelse i kontrast med den kalde vinden ute.

Ønsker dere alle en fantastisk fin kveld og god helg! <3 :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ta gjerne å kommentere mine innlegg :-)